Vzpostavljanje avtoritete spletne strani [primer na team building agenciji]

Avtoriteta spletne strani zanima predvsem tiste, ki jih zanima optimizacija spletne strani (ker pač velja, da bolj kot je avtoritativna spletna stran, višje jo bo Google uvrstil v svojem iskalniku).

Ker pa je o avtoriteti spletnih strani, na internetu napisanih toliko različnih razlag in pojmovanja (navsezadnje tudi prodajalci SEO orodij na različne načine merijo avtoriteto spletnih strani), je spodaj prikazan primer kako dvigovati avtoriteto točno določene spletne strani (v tem primeru gre za spletno stran, ki se ukvarja z organizacijo team building programov).

Po čisto preprosti in “kmečki logiki” je v fizičnem svetu, bolj avtoritativna (zaupanja vredna) oseba ali podjetje preprosto ta, ki se izkazuje za večjega strokovnjaka, na nekem področju.

Če bi hoteli v fizičnem svetu najti osebo ali podjetje, ki velja za avtoritativnega/zaupanja vrednega predstavnika dejavnosti organizacije team building programov, bi verjetno bolj verjeli/zaupali tistemu organizatorju team building programa, ki se z organizacijo team building-ov ukvarja že dlje časa (ZGODOVINA), verjetno bi tudi bolj zaupali tistemu, ki pozna več odgovorov na različna vprašanja o team buildingu (ZNANJE), hkrati pa bi sigurno bolj verjeli, da je nekdo strokovnjak na področju team buildinga, če bi o njem pozitivno govorilo več ljudi in posameznikov, ki jim vi zaupate (POVRATNE POVEZAVE).

Na internetu vzpostavljanje avtoritete spletne strani, deluje na podoben način.

Spletna stran, ki ponuja team building programe in dogodke, je bolj zaupanja vredna, če obstoji na spletnem trgu dlje časa (zgodovina), če ima koristne, uporabne, strokovne in zaupanja vredne vsebine o team building-u ter hkrati, če druge spletne strani (ki se tako ali drugače dotikajo team building-a) pozitivno govorijo o spletni strani.

Kar pomeni, da je izboljševanje avtoritete spletne strani (v primeru team building-a) v bistvu povezano s trojim:

  • časom nastopanja v team building niši (če spletna stran 20 let že uspešno deluje na področju peke čevapčičev, še zato ni spletna avtoriteta na področju organizacije team building programov)
  • strokovnostjo vsebin, povezanih s team buildingom (kar pomeni tudi spremljanje niše team buildinga iz vidika konkurence, razvoja, itd….) ter
  • z gradnjo povratnih povezav iz zaupanja vrednih drugih spletnih strani, ki govorijo o team buildingu (ker pač ni enako vredna povratna povezava na spletno stran o team building-u, ki prihaja iz spletne strani o pohištvu, kot povezava, ki prihaja iz spletne strani, ki govori o team building-u).

Gradnjo avtoritete spletne strani skozi oči “strokovnosti”, bi lahko spletna stran, vezana na team building, gradila skozi ustvarjanje vsebin, ki odgovarjajo na različna vprašanja v zvezi s team buildingom (preverjanjem ključnih besed, ki jih interesenti za team building vtipkujejo v Google).

Ključne besede, v povezavi z nišo team building-a, na Googlu so:

  • team building programi
  • team building ideje
  • team building izleti
  • team building igre
  • team building cena
  • team building za podjetja
  • kaj je team building, itd…

Spletna stran, ki na zgornje ideje (na podlagi ključnih besed), bolj temeljito poda odgovore, bo nedvomno bolj avtoritativna. Če ji ob tem uspe graditi še kakovostne povratne povezave na svojo stran, hkrati pa na spletnem trgu team building-a deluje na dolgi rok, bo nedvomno prispela na prvo stran Googla.