Dobičkonost ključnih besed za plezanje

Spodaj raziskujemo, kot primer, dobičkonost ključnih besed za plezanje.

Podjetje ali posameznih, ki se ukvarja npr. s proizvodnjo plezalnih sten (ali pa ponuja npr. storitve učenja plezalskih veščin (plezalni klubi, šporni klubi, idr…), bodo seveda za razvoj svojega posla, pomislili tudi na to, da bi stranke dobili čez internet.

V tem primeru je ena izmed opcij, ki se priporoča (če ne celo prva možnost), nastop na Googlu. A tisti, ki naš blog spremljate dlje časa, veste, da je za uspešen nastop na Googlu, pomembno razumevanje razlik med posameznimi ključnimi besedami, pri katerih pa bodo podjetnike na področju plezanja, zanimale predvsem dobičkonosne ključne besede, povezane s plezanjem.

Več: kako poiskati ključne besede, na katere visoko rangira že vaš konkurent

Kako ugotovimo dobičkonost ključnih besed za plezanje?

Če na hitro sploh preletimo katere ključne besede, v povezavi s plezanjem, ljudje uporabljajo preko iskalnika Google, ugotovimo, da so te besede naslednje:

  • plezalna stena
  • plezalna stena za otroke
  • plezalne stene
  • zunanja igrala in
  • plezanje

Še več ključnih besed, povezanih s plezanjem, lahko najdete v vsebinah drugih, ki prav tako pišejo o plezanju. Ena bolj temeljitih vsebin (v obliki blog zapisa) o plezanju, se nahaja na povezavi tukaj (Vse o plezanju), kjer boste ključne besede našli predvsem v naslovu vsebine in v vseh naslovih poglavij v vsebini (npr. alpinizem, prosto plezanje, tehnično plezanje, športno plezanje, alpinistični klubi, balvansko plezanje in balvanija, itd…)

Vendar niso vse ključne besede, primerne za vse vrste akterjev v plezanju.

Če podrobneje razmislimo o besedi “plezanje”, lahko ugotovimo, da beseda plezanje, ni dobičkonosna beseda iz vidika, da bi preko nje natančno ciljali npr. na kupca plezalne stene. Kupec plezalne stene bo namreč namesto besede “plezanje”, v Google vtipkal besedo “plezalna stena”, “izdelava plezalne stene” , “cene plezalnih sten”, itd….

Je pa besede plezanje, po drugi strani, zanimiva iz oči pritegovanja obiskovalcev na našo spletno stran, saj jo med vsemi zgornjimi besedami, vtipka na mesečni ravni v Google, zdaleč največ ljudi (kar 720 na mesec na slovenskem Googlu).

Zato lahko besedo “plezanje” uporabimo za branding akterja, ki se nahaja v dejavnosti plezanja, posledično pa preko te besede, svojo spletno stran, ta oblikuje tako, da tok spletnega prometa, ki pride na spletno stran zaradi ključne besede “plezanje”, usmeri na bolj definirane spletne podstrani.

Tako pa se že podrobneje nakaže dobičkonost ključnih besed za plezanje, konkretno besede “plezanje”.

Spletni obiskovalci, ki se zanimajo za plezanje, so lahko na spletni strani usmerjeni na različne podstrani. Npr.

  • na podstran, ki zanima tiste, ki jih zanimajo vodniki za plezanje
  • na podstran za tiste, ki jih zanimajo planinske koče in bivaki za alpinizem
  • na podstran za tiste, ki jih zanima alpinistična in ostala oprema za plezanje
  • na podstran za tiste, ki jih zanimajo plezalne stene (posebej podstran za tiste, ki jih zanimajo naravne plezalne stene in umetne, dvoranske plezalne stene, itd….)
  • na podstran za tiste, ki jih zanima izdelava plezalne stene (tukaj pa spet lahko obiskovalce še natančneje segmentiramo na tiste, ki jih zanimajo konstrukcije plezalnih sten, osnovne oblike umetnih plezalnih sten, premične ali fiksne plezalne stene, plezalne stene za otroke, itd…) Primer takšne podstrani (v obliki kategorije na spletni strani, si lahko ogledate na povezavi Izdelava plezalne stene – Mizarstvo.si)

Sklep:

Bolj kot je široka ključna besede (v našem primeru je to beseda “plezanje”), bolj je jasno, da iz takšne besede ne moremo natančno ugotoviti namena tistih, ki to besedo vtipkajo v Google. Zato za spletne obiskovalce, ki na spletno stran, prispejo preko širokih ključnih besed, preprosto pripravimo podstrani, preko katerih enostavneje prispejo do konkretnejše vsebine, ki jih zanima.

Če potrebujete dodatno razlago kaj so ključne besede in pa še dodatni primeri izbora ključnih besed, si poglejte še to povezavo.

Če vas zanima dobičkonosnost ključnih besed, si boste z veseljem, zanesljivo ogledali še spodnji video:

Oznake: Dobičkonost ključnih besed za plezanje