Iskanje ključnih besed z Googlovo search konzolo [PRIMER OBLAČILA IN JAKNE]

Tisti, ki bolj redno spremljate ostale zapise o ključnih besedah na našem blogu, si verjetno mislite, da kakšne nove ideje kako najti ključne besede, ki še ne bi bila predstavljena na tem blogu, več ne moremo objaviti. A po spodnji objavi boste videli, da idej za iskanje ključnih besed res ne more zmanjkati. Spodnji primer je prikazan na primeru iskanj pomembnih in zanimivih ključnih besed za vse vrste oblačil (jakne, majice, hlače, itd…). Skratka, za garderobo kot se šika 🙂

To bo zanimivo verjetno za spletne trgovine z oblačili in garderobo.

Spodnja, do tega trenutka (15.1.2019), še nepredstavljena možnost za raziskovanje ustreznih ključnih besed (v tem primeru za oblačila) je ta, da ključne besede oz. ideje poiščete v Google Search konzoli (1).

Google search konzola je sicer orodje, ki je namenjeno skrbnikom spletnih strani (podobno kot Google analitika), je pa uporabna, med ostalim, tudi za pridobivanje novih besed, s katerimi naša spletna stran, še ni uvrščena v Googlu visoko.

Dlje časa, kot imamo Search konzolo povezano z našo spletno stranjo, več idej nam bo ta ponudila (zato je pametno search konzolo čimprej povezati s svojo spletno stranjo).

Do idej (v tem primeru za najrazličnejša oblačila), čez search konzolo, pridemo tako, da preverimo seznam (iskalnih) poizvedb v konzoli, če pa v konzoli nastavimo, da nam ta, ob poizvedbah pokaže še trenutne pozicije spletne strani, na posamezno poizvedbo, pa dobimo tudi podatek, katere iskalne poizvedbe (ključne besede) so za nas še bolj zanimive.

Ker niso vse ključne besede, ki se izpišejo v search konzoli, relevantne za nas, kar po spisku od prve do zadnje, je res pametno, če pregledamo celoten seznam in se sproti, za vsako besedo posebej odločamo ali bomo na njo pripravljali novo spletno vsebino (ali bomo mogoče prenovili/seo optimizirali že obstoječo spletno vsebino).

Spodaj je prikazan primer poizvedb za oblačila, s čimer lahko vidite kakšne ideje za ključne besede, v povezavi z oblačili, search konzola, ponudi:

Ključne besede za jakne in ostala oblačila

Če npr. spletna trgovina z oblačili, posebej prodaja segment jaken (npr. zimske jakne za otroke), je search konzola preprosto pokazala nekaj idej za zimske jakne, zimske plašče, jakne z znanimi blagovnimi znamkami in motivi (lego), itd…

Samo ta, hiter pregled search konzole, je navrgel čez 1000 idej za nove ključne besede (ki pa jih je, seveda treba presortirati in oceniti katere so bolj pomembne od drugih).

p.s.: že samo v našem primeru, trenutnega sodelovanja, bi tak pristop k raziskovanju ključnih besed, bil zanimiv in uporaben za spletno trgovino Bambini in pa tudi Euroton, ki prodaja, med ostalim tudi jakne.