Atraktivnost in pasti ključnih besed, povezanih s ceno

Največkrat je pri izboru ključnih besed, ki nakazujejo na ceno, nakupnega zanimanja za produkte in storitve, največ, a imajo ključne besede, povezane s ceno, svoje prednosti in pomankljivosti. Še posebej, ker je konkurenca s ključnimi besedami, povezanimi s cenami produktov in storitev, visoka.

Ključne besede, ki vsebujejo besedne opise cena, poceni, akcija, najboljše, itd... res da nakazujejo, da je njihov uporabnik, “blizu” nakupa določenega produkta ali storitve, a obenem povedo, da je potencialni kupec tudi primerjalec cen.

Hkrati se vsak ponudnik svojih storitev na internetu, na ključne besede, ki “izdajajo” poceni storitve in produkte, sploh ne želi pozicionirati med iskalne prikaze.

Kdaj se odločiti za “napad” na ključne besede, ki nakazujejo in opisujejo cene?

Ko so naši produkti oz. storitve, cenovno konkurenčni, bomo sigurno želeli biti z njimi, prikazani med vrhnjimi prikazi na Googlu. Ker imamo dober produkt za dobro ceno.

Po drugi strani, bomo sigurno želeli biti pri cenovnem iskanju zraven, ko v podjetju organiziramo mesečno akcijo, razprodajo oz. druge vrste cenovno ugodnejših nakupov. Če se cenovnih znižanj in akcij lotimo sezonsko oz. občasno, bomo za to, uporabili plačljive spletne kampanje, s katerimi hitro dosežemo spletno publiko.

Če pa imamo nekatere izdelke in storitve v akciji ves čas, pa bomo “napad” na ključne besede, preko katerih uporabniki raziskujejo cene, zastavili dolgoročno, čez SEO kampanje. Saj bomo v cenovnem boju želeli biti ves čas prisotni.

Glede na to, da po nekaterih raziskavah, kar 60% spletnih uporabnikov, najbolj zanima cena produktov in storitev, se pojavljanje naše spletne strani na ključne besede, ki opredeljujejo ceno, zagotovo priporoča večini podjetij.

Kako se lotiti spletnega nastopa v povezavi s ključnimi besedami, preko katerih uporabniki, raziskujejo cene?

Kot že rečeno zgoraj, je za marsikatero podjetje, strateško gledano, pojavljanje ob ključnih besedah, kot je npr. “poceni….”, nesprejemljivo, ker se ne želijo pozicionirati med poceni ponudnike svojih produktov in storitev.

Vseeno pa ni narobe, če razmislimo o pojavljanju, kljub temu, ker lahko na pojavljanje naše spletne strani, ob ključni besedi “poceni”, gledamo tudi iz drugega zornega kota.

Če smo namreč na ključno besedo “poceni”, na prvi strani Googla, lahko to tudi pomeni, da smo v poziciji “price setterja” in smo dejansko tisti, ki spletnim uporabnikom “diktiramo percepcijo” nizke cene naših produktov in storitev.

V praksi to pomeni, da lahko produktu ceno celo zelo povišamo, spletni uporabniki pa se bodo začeli spraševati dvoje:

  • zakaj imajo drugi ponudniki podobne produkte toliko ceneje (češ, kaj je narobe z njimi) in
  • zakaj imamo mi naše produkte toliko dražje (kar je priložnost za izkazovanje kakovosti in razlik od naših konkurentov).

Praktičen primer obvladovanja ključnih besed, ki opredeljujejo ceno in poceni izdelke (v tem primeru otroška in nosečniška oblačila)

Krasen primer vrhunskega spletnega nastopa, skozi iskanja povezana s ceno, ponuja spletna trgovina Bambini, ki iz vidika obvladovanja ključnih besed, povezanih s ceno, nastopa na vse mogoče cenovno opredeljene ključne besede (poceni nosečniška oblačila, poceni oblačila, oblačila akcija, otroška oblačila ugodno,….)