Kako izbrati ključne besede za trgovino z otroškimi oblačili?

V tem članku obdelujemo primer za naslednje ključne besede: “ključne besede otroška trgovina z oblačili”.

Spodnji primer bo koristen za vse lastnike spletnih trgovin, ki imate otroške trgovine z oblačili, želite pa opraviti dobro analizo ključnih besed (za vaš blog in pa tudi za celotno optimizacijo spletne strani (off site seo potrebe, optimizacijo kategorij v trgovini, optimizacijo prve (vhodne) strani in pa pravzaprav optimizacijo vseh url-jev v spletni trgovini), z namenom, da iskalnik Google bolje razume tematiko in vsebino vaše spletne strani, obenem pa boste preko dolgorepih ključnih besed bolj natančno targetirali na kupce otroških oblačil.

Priporočilo:

Eno zadnjih orodij, ki v SEO svetu, vedno bolj pridobiva na veljavi, zaradi tega, ker je brezplačno, obenem pa tudi zato, ker ga je nedavno nazaj prevzel Neil Patel, spletni marketingaš, ki ga najbrž pozna vsa SEO scena, z njegovim orodjem za raziskavo ključnih besed pa se želi postaviti ob rob vsem tistim ponudnikom orodij za analizo ključnih besed (ki to uporabo seveda tudi razmeroma drago zakasirajo).

To orodje se nahaja na povezavi https://neilpatel.com/ubersuggest/.

Na začetku v orodje samo vnesemo ključno besedo, v tem primeru otroška oblačila, za trg pa izberemo slovenski Google (v primeru ko spletno trgovino z oblačili zanima prodaja otroških oblačil v Sloveniji):

ključne besede otroška trgovina z oblačili

Orodje zelo preprosto pokaže koliko iskanj ima beseda v slovenskem googlu na mesec (880), kar je za slovenski spletni trg, že lepa številka, obenem pa graf pokaže tudi sezonska nihanja in število vtipkanj ključne besede “otroška oblačila” za vse ostale mesece.

Podatke orodje jemlje iz Googlovega načrtovalnika ključnih besed in pa iz Google suggestions (hkrati pa omogoča, da te ključne besede med sabo filtriramo – kar pa bo pomembno predvsem, ko bomo raziskovali in ločevali ključne besede za otroško spletno trgovino, na tiste, ki bodo definirale tematike v npr. blogih in na long tail besede, ki bodo služile za organsko pridobivanje novih obiskovalcev s pomočjo blog zapisov).

Za tiste, ki se šele spoznavate s tem kaj je ključna beseda, priporočamo, da si o tem preberete na prvi strani kljucne-besede.si.

Obenem orodje na tem primeru (otroških oblačil za otroško spletno trgovino), pokaže tudi seo difficulty (42), ki pove kako težka je beseda v smislu doseganja dobre pozicije na Googlu. Večja kot je številka (najvišja je 100), težje bo rangirati na Googlu na to besedo. Številka 42 v tem primeru je že zelo visoka.

Dodatno sta nad grafom še dve številki (paid difficulty), ki pove kako težko bo tudi plačan oglas za spletno trgovino z otroškimi oblačili rangirati na dobre pozicije (tudi plačani oglasi so namreč podvrženi kakovosti oglasa in vsebine, ki stoji za oglasom (t.i. quality score), cost per click pa nakaže kakšen je strošek klika na ključno besedo.

Orodje je naprej dobro tudi zato, ker zraven vtipkane ključne besede, pokaže še iste podatke tudi za sinonime na otroška oblačila (npr. za besede obleke, hm slovenija, zara slovenia), obenem pa tudi serp analizo (ki je analiza trenutno najbolje uvrščenih spletnih strani na ključno besedo otroške sobe).

Za razliko od ostalih (brezplačnih) orodij, je prednost uporabe tega orodja tudi v tem, da ga lahko na dan uporabljate neomejeno število krat, medtem, ko ostala orodja za analizo ključnih besed, omogočajo le testing in nekaj poskusov na dan.

Kratek video o tem kako uporabljati ubesuggest boste našli tudi spodaj:

Oznake: ključne besede otroška trgovina z oblačili