Ključne besede, primerne za prodajo pisarniških stolov in pohištva za pisarne

V tokratnem primeru smo raziskovali katere ključne besede so primerne za prodajo pisarniškega pohištva, predvsem različnih pisarniških stolov, pisalnih miz in pa ostale opreme za pisarne.

Za razliko od nekaterih dosedanjih zapisov na blogu, smo spodaj za ključno besedo pisarniški stol, ubrali drugačno metodo (kot dodatno idejo za iskanje ključnih besed). Namesto, da bi tokrat, za pisarniške stole, iskali ustrezne besede, čez orodja, ki omogočajo prikaz primernih ključnih besed (adwords, kwfinder, itd…), bomo tokrat ključne besede poiskali na primeru že postavljenih in obstoječih spletnih strani.

Spletne strani, ki so že postavljene in, ki se že uspešno ukvarjajo s prodajo pisarniških stolov, zraven uporabe orodij za iskanje ključnih besed, razkrijejo dodatne ideje za npr. pisarniške stole.

Poglejmo na primeru spletne strani Pohištvo123, ki svoje pisarniške stole, ponuja na povezavi pisarniški stoli Pohištvo123:

.

ključne besede pisarniški stoli

Že sam pogled na sliko, pokaže, da so primerne ključne besede za prodajo pisarniške opreme, stolov, miz, omar in regalov, lahko zraven najbolj tipične besede (pisarniški stoli), še:

  • moderni pisarniški stoli
  • pisarniški stol
  • konferenčni stol
  • direktorski stol
  • direktorski stoli
  • stoli za pisarno, stoli za pisarne, itd…

Samo iz tega, hitrega nabora dodatnih idej za ključne besede, pa lahko dodatne ideje dobimo še tako, da naredimo iz zgornjih besed dodatne izpeljanke v povezavi z barvami (npr. rdeči pisarniški stoli, črni pisarniški stoli,…), z materiali (kovinski pisarniški stoli, pisarniški stoli z naslonjali, računalniški pisarniški stoli,…), v kombinaciji z imenom blagovne znamke (pisarniški stoli Pohištvo123, pisarniški stoli Pohištvo123.si, pisarniški stoli pohištvo,…) in še in še….

.

Sklep:

Idej za iskanje ključnih besed ne bi smelo zmanjkati nikoli.
V naslednji fazi, ko najdemo in izberemo ključne besede za posamezen segment, je pomembno, da ključne besede segmentiramo glede na število njihovih iskanj v iskalniku Google, glede na težavnost v primerjavi s konkurenco, glede na dobičkonost ključne besede, glede na njen značaj (nakupna ključna beseda, informativna ključna beseda, itd…)

Bolj kot je segmentacija ključnih besed natančna, lažja bo nato priprava vsebin za marketing naših produktov in storitev. Več o marketingu skozi pravilno pripravo ustreznih vsebin, za posamezne ključne besede, si lahko preberete tudi na blogu o vsebinskem marketingu, na povezavi.

Oznake besed: ključne besede pisarniški stoli