Ključne besede za vzmetnice in ležišča [IDEJE ZA VSEBINE]

V spodnjem postu si lahko preberete idejo za iskanje ključnih besed s pomočjo orodja answer the public. Kljub temu, da Answer the public ponuja ključne besede samo za angleški trg, se ga da super uporabljati tudi na slovenskem spletnem trgu, zato, ker da ideje o tem kakšna vprašanja ljudje na internetu postavljajo v zvezi z vzmetnicami in ležišči. In, če npr. angleško govoreči uporabniki spleta postavljajo neka vprašanja v zvezi s spanjem in vzmetnicami, ni vrag, da si istih vprašanj ne postavljajo tudi slovenski uporabniki spleta.

Answerthepublic najde ključne besede v zvezi z vzmetnicami tako, da vanj vtipkamo ključno besedo npr. matresses, orodje pa nam vrne najprej vprašanja, ki jih v zvezi z vzmetnicami postavljajo spletni uporabniki.

Ta vprašanja orodje celo loči na sklope:

  • vprašanja, ki se začnejo z različnimi vprašalnicami (which, what, when, how, can, will, where, who,…)

ključne besede vzmetnice

Nadalje orodje Answerthepublic ponudi tudi ključne besede še po drugih parametrih:

  • primerjalne ključne besede npr. matresses versus…, matresses in…., matresses or…, itd…
  • long tail ključne besede po abecedi
  • sorodne ključne besede, idr…

Kako lahko spletna trgovina z vzmetnicami uporabi orodje answerthepublic?

Če smo npr. spletna trgovina, ki v svojem programu ponujamo različne vrste vzmetnic (npr. ležišča iz spominskih pen in šlarafijska ležišča, vzmetnice iz žepkov, itd…), lahko orodje krasno uporabimo za npr. pripravo spletne vsebine za vse tiste, ki si postavljajo najrazličnejša vprašanja v zvezi z vzmetnicami.

Npr:

  • eno spletno vsebino (blog zapis) lahko pripravimo kot odgovor na vprašanje katere vrste vzmetnic je mogoče obračati
  • eno vrsto vsebine lahko pripravimo kot primerjalno tabelo za tiste, ki na spletu postavljajo vprašanje katere vzmetnice so najboljše in katere se splača kupiti (iz zgornje slike vidite, da ljudje dejansko sprašujejo which matresses are best to buy)
  • HINT: ni nam potrebno za vsako najdeno ključno besedo za vzmetnice in ležišča, pripravljati vsebin v obliki blog zapisov. Zelo priporočljiva metoda za pripravo vsebin je priprava YouTube video posnetkov na temo odgovorov na vprašanja, ki jih najdemo z orodjem answerthepublic.

 

Spletna trgovina, ki prodaja različne vrste vzmetnic, lahko odlične vsebine pripravi tudi za ključne besede, kot so “ali se lahko vzmetnice reciklirajo”, “ali in kako se vzmetnice popravijo”, “ali se splača vzmetnice preprodajati”, itd… S takšnimi vsebinami bo, glede na trenutno objavljene vsebine večine spletnih trgovin, ki ponujajo ležišča in vzmetnice, spletna trgovina definitivno izstopala, je pa seveda modro, pred pripravo vsebin, temeljito razmisliti kakšen je osnovni namen priprave tovrstnih vsebin, saj vemo, da priprava spletnih vsebin jemlje čas. Zato pisanje vsebin zgolj zato, da naša spletna trgovina, izstopa, najbrž ni ekonomsko upravičeno.