Ključne besede za zunanja igrala

Če smo npr. prodajalec ali proizvajalec zunanjih igral (te so ponavadi mišljena kot zunanja igrala za otroke, npr. plezalne stene, gugalnice, tobogani in podobno), nas bo, kar se tiče nastopa na Googlu zagotovo zanimalo katere so primerne ključne besede za zunanja igrala.

Seznam primernih ključnih besed, kot lahko razberete že iz drugih naših člankov, je relativno enostavno dobiti. Primerne besede iščemo lahko direktno čez Google, lahko čez Googlov iskalnik besed (načrtovalnik besed), zraven tega pa je še en kup orodij, ki so na internetu brezplačna in v bistvu zelo hitro posterežejo s seznamom ključnih besed.

Eno izmed teh orodij je tudi seostack keyword (ki je programček, ki si ga lahko namestite kar direktno na Google chrome) in ta vam po vnosu prve besede, izpiše še seznam dodatnih besed.

Spodaj lahko na sliki vidite seznam ključnih besed na osnovno zvezo “zunanja igrala”:

ključne besede zunanja igrala

Iz slike lahko hitro vidite, da zunanja igrala iščejo ljudje na Googlu, specifično za otroke, nato zunanja otroška igrala iščejo glede na ponudnike (bolha, pikapolonica, bauhaus, ipd…), seveda ogromno iskalcev zanimajo cene in cenik zunanjih igral (to vidite iz ključnih besed zunanja igrala cena, zunanja otroška igrala cenik, itd…), so pa med iskanji tudi ključne besede, preko katerih iščejo posamezniki zunanja igrala za domačo rabo, pa posebej samo gugalnico, lesena zunanja igrala, zunanja igrala s certifikatom in tako naprej.

Kot vidite znova, da do seznama ključnih besed res ni težko priti, bolj pomembno pa je, da znate med vsemi najdenimi besedami ločiti tiste, ki so bolj nakupne od tistih, ki so informativne narave (ker pač preko informativnih ključnih besed), ljudje ne kupujejo zunanjih igral (temveč se o njih informirajo), medtem, ko preko nakupnih kupujejo zunanja igrala.

Bolj nakupne ključne besede so seveda tiste, ki so povezane s ceno (očitno te uporabnike teh besed, zanima cena igral, cene pa očitno zanimajo tiste, ki so bolj zagreti za nakup), drugače pa so nakupne besede tudi tiste, kjer ljudje zraven zunanjih igral vtipkajo še blagovno znamko.

Pri teh besedah je edino vredno dobro premisliti, saj so dostikrat ljudje že povsem odločeni katera igrala oz. pri katerem ponudniku bodo zunanja igrala, tudi kupili.